Cele mai pretioase masini din toata lumea

Cele mai pretioase masini din toata lumea

Dacă ești pasionat de mașini, cu siguranță îți va face plăcere să vezi care sunt cele mai scumpe din lume, ce caracteristici au și din ce motiv se vând la aceste prețuri astronomice. Experții echipei noastre top auto news au creat acest top care cu siguranță îți va stârni interesul iubitorilor de mașini .

La nivel mondial se vând o serie de mașini la niște prețuri exorbitante, la care mulți visează, dar la care doar câteva persoane din lume au acces efectiv, mașini luxoase, făcute în ediții limitate. Chiar daca nu ai șanse să îți oferi o astfel de mașină, poți să îți petreci câteva momente urmărind un top cu mașini scumpe, pentru a putea purta o discuție documentată împreună cu prietenii tai.

Bugatti La Voiture Noire

Bugatti La Voiture Noire 2019

Considerată cea mai scumpă mașină din lume până la momentul actual, acest model a fost prezentat oficial în 2019 la Salonul Auto de la Geneva. Motorul are o capacitate cilindrică de 1500 CP și se remarcă printr-un design foarte plăcut, cu caroserie din fibră de carbon de culoare neagră. Acest model este un omagiu adus firmei proprii, o piesă de o frumusețe covârșitoare, ce aduce un tribut secret modelului Atlantic negru, al patrulea, ce a dispărut în timpul celui de-al doilea război mondial.

La Voiture Noire a fost construită pentru a sărbători aniversarea de 110 ani a lui Bugatti, precum și într-un omagiu adus celui de-al doilea dintre cele patru Type 57SC – originalul „la Voiture Noire”, care se traduce literalmente prin „mașina neagră” – condusă de Jean Bugatti. el însuși, precum și unii dintre prietenii săi cu șoferi de Grand Prix.

Acea mașină a fost ascunsă de Bugatti înainte de al Doilea Război Mondial și nu a mai fost văzută de atunci. Dacă acea frumusețe neagră OG va apărea vreodată, ar valora aproximativ 100.000.000 de dolari! Vorbind de bani mari, Bugatti susține că La Voiture Noire este „cea mai scumpă mașină nouă din toate timpurile”. Ei bine, se pare că îmi amintesc că Rolls-Royce Sweptail s-a vândut cu 13.000.000 de dolari în urmă cu aproximativ un an.

Și cele trei Bugatti Zonda Barchetta costau aproximativ 17.000.000 de dolari bucata. Deci da, destul de aproape de 19.000.000 de dolari face din The Black Car campionul prețurilor mari .

Rolls-Royce Sweptail 

Rolls Royce Sweptail 2017

Cu siguranță una dintre cele mai bune mărci de mașini, ce nu putea lipsi din primele locuri. Proiectul, pentru a definitiva acest model, a durat aproximativ 4 ani, dar a meritat așteptarea. O mașină inspirată din linia clasica, dar cu părți unice. O marcă cu clasă ce își merită locul printre mașinile englezești de renume, care atrag atenția prin luxul și performanțele lor.

Rolls-Royce a adus la cel mai faimos concurs de Eleganță din lume un model aparte ce face trimitere la epoca când mașinile erau construite manual de către carosieri independenți. Cu o siluetă impresionantă, modelul unicat numit Sweptail are o caroserie lucrată manual și un interior inspirat de ambarcațiunile de lux.

Platforma tehnică folosită a fost preluată de modelul Rolls-Royce Phantom Coupe, dar designul exterior și interior au fost stabilite împreună cu clientul care a plătit peste 10 milioane de euro pentru a avea acest automobil. Este pentru prima dată când un client se implică atât de mult în dezvoltarea unui model unicat. Tot procesul creării acestui automobil unicat de la primele schițe de design și până la produsul finit a durat patru ani.

Bugatti Centodieci 

Bugatti Centodieci

Chiar dacă nu este cea mai scumpă mașină și ocupă doar poziția a treia în top, este o apariție plăcută pe șosele, cu 1600 CP, motor puternic cu 4 turbocompresoare și fabricată într-un număr limitat de 10 bucăți. Se distinge prin eleganță, cu o formă de pană, grațioasă și delicată, o adevărată operă de artă în industria de automobile.

Centodieci se bazează pe Chiron, dar are o caroserie complet nouă care evocă spiritul supermașinii EB110SS care a fost pusă în funcțiune în timp ce Bugatti era în mâinile fostului său proprietar italian – de unde și numele italian. Tradus direct, numele înseamnă 110, atrăgând atenția asupra împlinirii a 110 de ani a mărcii Bugatti.

Cu un design retro și mai multă putere, Centodieci este o fiară foarte diferită de Chiron în ceea ce privește aspectul, dar nu este prea diferit dedesubt. Interiorul este și el aproape identic, cu doar câteva modificări pentru a vă spune în ce model Bugatti vă aflați.

Mercedes-Benz Maybach Exelero 

Mercedes-Benz Maybach Exelero

Chiar dacă a fost fabricată in anul 2004, acest model se situează pe locul 4 în topul nostru. Impresionează atât prin design perfect , cât și prin performanțele sale tehnice, cu 700 CP ce permit mașinii să ajungă la o viteza de 351 km/h într-un timp foarte scurt. Designul retro-futurist, interior ultra-luxos, echipat pentru cursele de viteza cu un model experimental pentru pneuri, acest model se remarcă imediat în mulțime.

Pasionații de mașini și recenzenții se află adesea în spatele anumitor mărci și modele. În ultimii ani, de exemplu, Ford Bronco, Tesla Model 3 și Mazda CX-5 au avut toate cele 15 minute de faimă. Dar atenția pe care o primește Maybach Exelero nu este acel fel de laudă fulgerătoare. Uimirea pe care o inspiră a durat 18 ani și nu pare să scadă prea curând. Asta în parte pentru că există doar unul dintre ei pe lume.

Conceptul de mașină a fost construit de Mercedes-Maybach pentru a testa un tip special de anvelopă, dar producătorul auto german nu s-a zgarcit cu un singur detaliu. Rezultatul a produs una dintre cele mai valoroase mașini din lume. La 8 milioane de dolari, Maybach Exelero este în afara gamei de prețuri pentru aproape toată lumea. Dar o privire asupra specificațiilor sale, împreună cu o înțelegere a rarității sale, face ca 8 milioane de dolari să pară un preț rezonabil.

Koenigsegg CCXR Trevita 

Koenigsegg CCXR Trevita

Dacă tot ne referim la mașini scumpe, nu putem să nu amintim acest model care este acoperit cu diamante, producătorul suedez propunând o caroserie din fibra de carbon impregnată cu praf de diamant. Este renumită în întreaga lume pentru perfecțiunea și unicitatea sa, existând doar două exemplare pe piață.

O ediție specială a CCXR acum pensionat, numele Trevita provine din suedeză care înseamnă „trei albi”. Este fabricat din fibră de carbon specială de culoarea diamantului Koenigsegg și are același V8 dublu supraalimentat de 4,8 litri ca și CCXR. Este destinat să funcționeze cu biocombustibil, iar atunci când o face, poate produce 1.018 cai putere.

Ar putea fi considerată expresia supremă a CCXR, o ultimă urgie înainte ca vechiul record să fie în sfârșit retras. Doar trei dintre ele au fost produse vreodată, așa cum se cuvine unei ultime ediții speciale a unui supercar de la un producător de tip boutique.

Lamborghini Veneno 

Lamborghini Veneno Roadster

Sigla Lamborghini este bine cunoscută, iar acest model a fost realizat pentru a sărbători 50 de ani de la  fondarea companiei. Foarte rapidă și cu un design atractiv, futurist, își merita locul pe deplin în topul celor mai scumpe mașini de pe piață. O mașină super-sport, cu o forma aerodinamică optimă, ce îți oferă plăcerea curselor de mașini în drumurile de zi cu zi.

Lamborghini Veneno a fost lansat la Salonul Auto de la Geneva din 2013, cu mare furie. Ei bine, a fost rapid la înălțimea tuturor, în mare parte datorită faptului că se lăuda cu unul dintre cele mai extreme modele ale oricărui Lamborghini creat vreodată. Spuneți ce vreți despre multitudinea de ediții unice și speciale ale lui Lambo, dar nimic nu s-a apropiat de cât de radical a fost și este încă Veneno.

În ciuda designului super agresiv, Veneno avea, de asemenea, o putere ridicolă, cu 750 de ponei, datorită a ceea ce era atunci o versiune îmbunătățită a motorului V-12 de 6,5 litri al lui Aventador. Lamborghini-urile mai recente poate că l-au eclipsat în putere – Centenario abia depășește Veneno cu 770 de cai la robinet – dar nimic nu s-a apropiat de a depăși pachetul general de nebunie care a fost Veneno.

Este de la sine înțeles că la patru ani după ce a fost lansat cu un preț de 4 milioane de dolari, Veneno cu trei unități poate justifica un preț de aproape 10 milioane de dolari.

Lamborghini Sian 

Lamborghini Sian

Pe locul imediat următor este tot o mașină a bine-cunoscutului producător de mașini italiene, ce a adus o largă contribuție la modelele sport. O ediție limitată, cu doar 63 de exemplare, un model hibrid, rapid și unic în felul său.

Nu contează, pentru că Sian este una dintre acele mașini la care noi ceilalți vom aspira doar în fotografii sau, ocazional, le vom arunca o privire la un festival de mașini. Numele său provine de la un fulger care apare pe cerul deasupra nordului Italiei, în timp ce FKP 37 se referă la regretatul Ferdinand Karl Piëch, maestru inginer și fost șef al Volkswagen atunci când a preluat controlul asupra Lamborghini, care s-a născut în 1937.

Sub caroseria sa frumoasă din fibră de carbon, care a fost stilată intern de către designerii lui Lamborghini, Sian este aproape exact la fel ca un Aventador SVJ. Asta înseamnă că este propulsat de același motor V12 de 6,5 litri, care folosește aceeași cutie de viteze cu șapte trepte, același șasiu și suspensie cu tracțiune integrală, același sistem de direcție pe patru roți și frâne carbon-ceramice, chiar și același interior optimizat , dă sau ia o serie de accente de design personalizate pentru a-l face să arate și să se simtă mai special în interior. Mai degrabă unul care costă jumătate de milion, mai degrabă decât 3 milioane de lire sterline?

Vom lăsa asta la latitudinea celor 63 de cumpărători ai lui Sian să decidă.

W Motors Lykan Hypersport 

Lykan Hypersport

Chiar dacă nu este cea mai frumoasă mașină din lume, a captat atenția întregului mapamond fiind vedeta într-un film cu mare impact, Fast & Furious 7. Elegantă și luxoasă, cu faruri încrustate cu bijuterii și un interior SF, rapidă și puternică, modelul este un vis pentru mulți pasionați de mașini. Corpul este realizat manual din fibră de carbon și are un aspect atemporal și unghiular. Cu afișaj holografic și fabricat doar în 7 exemplare, este o apariție aparte în lumea pasionaților de automobile.

Lykan Hypersport a fost menit să fie rapid, dar W Motors și-a dorit să aibă un interior confortabil și luxos. Interiorul mașinii este tapițat cu piele de înaltă calitate, în timp ce volanul este acoperit cu Alcantara groasă de curse pentru confort maxim al șoferului. Există chiar și cusături aurii pe scaune.

„Lycanul” este cea mai avansată specie de lupi din legendele mitice. Ascuns sub o mască elegantă și luxoasă, Lycanul se poate transforma în orice moment dacă apare nevoia de a-și arăta puterea și conducerea. Scrisă cu „k”, W Motors Lykan este un hypercar excepțional, cu un aspect elegant, dar agil, capabil să se transforme în orice moment într-o bestie, cea mai avansată dintre toate.

Bugatti Veyron by Mansory Vivere  

Bugatti Veyron Mansory Vivere

Din nou prezent în top, brandul Bugatti oferă o mașină cu aspect unic în V, rapidă și cu un exterior luxos. Interiorul mașinii este, de asemenea, de remarcat, îmbinând măiestria tradițională, cu un design de excepție, lux și comoditate.

Ca parte a upgrade-ului, Veyron Linea Vivere are acum un exterior mat albastru și carbon, cu evacuarea semnăturii Mansory. Interiorul este îmbrăcat în piele crem cu piese ornamentale din carbon albastru care arată absolut uimitor. Volanul și toate aparatele de comutare sunt finisate în negru lucios.

În comparație cu predecesorul său, VINCERO, VIVERE a primit un lifting complet în față, constând din aripi modificate, o capotă scurtată și un șorț frontal izbitor. Luminile de zi LED integrate în secțiunea frontală creează un accent deosebit, iar „V” stilizat folosit aduce un omagiu numelui VIVERE. Praguri laterale nou dezvoltate acționează ca o legătură vizuală și aerodinamică între cele două osii.

Prizele de aer mai mari de pe flancurile vehiculului și din spate oferă o răcire optimizată a motorului și, împreună cu noul difuzor și cele două prize de aer, ele subliniază trecerea de la plafon la capotă pe acest design puternic de mașină. MANSORY produce aproape toate componentele caroseriei din fibră de carbon ultra ușoară, foarte puternică. Procesul de întărire folosit, la presiune și temperatură ridicată în autoclavă, îmbunătățește radical calitatea materialului.

Aston Martin Valkyrie 

Aston Martin Valkyrie

O mașină sport, electrică-hibridă, care își revendică numele de cea mai rapidă mașină legală pe care o poți întâlni pe stradă. Foarte plăcută, cu un design orientat pe linii curbe și elegante, este proiectată pentru pistă, dar complet utilizabilă pe drumurile publice.

Valkyrie standard este legală pe stradă, dar există și o variantă AMR Pro construită exclusiv pentru uz pe pistă. Vor fi oferite doar 150 de modele ale Valkyrie standard. În ceea ce privește Valkyrie AMR Pro, producția este limitată la 25 de mașini. Încărcată cu atingeri unice, mașina de bază oferă mai mult decât suficient pentru a menține mulțumit un cumpărător de hipermașini.

Pentru a îmbunătăți aerodinamica, Valkyrie renunță la oglinzile exterioare în favoarea camerelor din spate montate pe flancurile mașinii. Aceste camere transmit imagini la două afișaje din cabină situate pe stâlpii A ai mașinii, permițând șoferului să monitorizeze unghiurile moarte. De asemenea, puteți observa că nu există oglindă retrovizoare. Asta pentru că nu există lunetă.

Această caracteristică este exclusă de caroseria mașinii și de admisia de aer a motorului montată pe acoperiș. Pentru a optimiza greutatea proprie, Valkyrie este compusă în întregime din fibră de carbon. Potrivit lui Aston Martin, nu există o singură componentă de oțel în structura vehiculului. Acest hypercar este prohibitiv de scump, dar asta nu i-a afectat capacitatea de a atrage interes serios. Aston Martin raportează că atât Valkyrie standard, cât și Valkyrie AMR Pro sunt deja epuizate.

Ferrari Pininfarina Sergio 

Ferrari Sergio

Din acest top nu putea sa lipsească sigla Ferrari, cu acest model în ediție limitată la doar 6 unități. Orientată spre experiența șoferului, pentru a creste sentimentul de sportivitate, de distracție la volan, este o mașină unică, personalizată pentru fiecare proprietar în parte.

Proiectat de Pininfarina, doar șase dintre acest roadster ediție incredibil de limitată sunt în curs de fabricație. Mașina a fost creată pentru a celebra spiritul și valorile de bază ale companiei istorice Cambiano, în anul a 60-a aniversare a colaborării sale cu Calul Ras. Inutil să spun că Sergio a fost singura alegere posibilă a numelui modelului, în omagiu adus marelui Sergio Pininfarina, care a încheiat parteneriatul unic și de lungă durată cu Ferrari.

Performanța și dinamica lui Ferrari Sergio sunt, de asemenea, excelente în extrem. Se bazează pe 458 Spider și păstrează conținutul tehnologic al acestuia din urmă, precum și toate aspectele funcționale ale cockpitului său. Este propulsat de cea mai recentă versiune de 605 CP a motorului V8 cu aspirație naturală de 4497 ​​cc al Ferrari, care a câștigat premiul Internațional Motorul Anului de trei ocazii consecutive.

Această unitate de putere garantează, de asemenea, mașinii sprinturi de la 0 la 100 km/h în doar 3 secunde. Ferrari Sergio are un stil extrem de simplu, clar. Atât volumele, cât și tratamentele suprafețelor reflectă spiritul creațiilor Pininfarina din anii 1960 și 70 pentru Ferrari. Proporțiile sale au fost împinse la extrem, partea din față a mașinii părând să pătrundă în spate, care se proiectează ea însăși în față.

Rezultatul este o interpretare tridimensională excepțional de sculpturală a roadster-ului clasic. Cele două mase ale caroseriei sunt îmbinate printr-o inserție neagră longitudinală, principalul indiciu de stil al designului. Flancul este, de asemenea, caracterizat de același element longitudinal negru care acționează atât ca element de despărțire, cât și de unificare între față și spate. Cele două secțiuni ale mașinii curg fără efort una în alta, rezultând forme sublime de armonie, dar extrem de musculoase.

Paganini Huayra BC 

Pagani Huayra BC

Apărută într-o ediție de numai 20 de unități, foarte rapid epuizate, a impresionat prin schimbări inovatoare și foarte avansate tehnic, performantă, dotată cu transmisie automată în 7 trepte, cu motor ce dezvolta peste 750 CP, ce îți satisface plăcerea de a conduce.

Pagani a introdus pentru prima dată Huayra în februarie 2011 ca înlocuitor pentru Zonda, care schimbă jocul mărcii. Cele mai mari două diferențe au fost scăderea unei transmisii manuale și adăugarea a două turbocompresoare la V-12 provenit de la AMG, amplasat în spatele șoferului. Puterea a crescut, deși unii susțin că implicarea șoferului a scăzut.

Pagani Huayra Roadster BC 2020 (cunoscut alternativ ca Huayra BC sau doar RBC) este pur și simplu o versiune de acoperiș a BC „obișnuit”, nu? Dacă ar fi atât de ușor. Motorul este cea mai recentă, nouă și mai puternică versiune a legendarului V-12 twin-turbo de 6,0 litri de la AMG, care este încă, aproape încăpățânat, asociat cu o transmisie manuală automată Xtrac cu șapte trepte, cu un singur ambreiaj.

Acest motor este o previzualizare reală a ceea ce va alimenta înlocuitorul lui Huayra, viitorul și în curând redenumit Pagani C10. AMG va continua să producă această bestie de motor până în 2025, ceea ce ar trebui să le ofere lui Horacio Pagani și fiilor suficient timp pentru a-și face provizii. Pagani nu are nevoie de atâtea V-12, deoarece micul brand construiește doar 45 de mașini pe an; 500 de M158 V-12 ar fi producția de peste un deceniu.

Chiar dacă nu am putut prezenta multe mașini scumpe, care meritau să fie în acest top, ai posibilitatea să îți faci o părere și vei mai putea să cauți diferite alte articole, care să îți ofere informații despre cea mai bună mașină de teren sau cea mai rapidă mașină. Sunt mașini care atrag atenția prin unicitatea lor, prin designul deosebit și cu inspirație din sursele SF, cu jante auto speciale, interior de lux, dar și foarte comod pentru șofer etc.

Pentru cele mai multe persoane, mașinile sunt mijloace de transport, utile și confortabile, care să te ajute să te poți deplasa acolo unde ai nevoie și care să se încadreze într-un anumit buget. Cu siguranță, o mașină mai scumpă îți conferă o poziție în societate, dar mașinile cu adevărat scumpe, de milioane de dolari, sunt pentru oamenii foarte bogați ce își permit și își doresc adevărate opere de artă, unice și performante, care să le reflecte personalitatea și nivelul de trai.